Lépjen kapcsolatba velünk:

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat adatai

Ügyfélfogadási helyszín, ügyfélfogadási iroda 1046 Budapest, Klauzál u 10.
Telefonszám (06-1) 399-0772
Fax (06-1) 399-0773
Email progress@progress.hu
Weblap cím www.progress.hu
Szervezet vezetője Várkonyi Zoltán ügyvezető
Szervezet képviseletére jogosult Vincze Zsolt cégvezető
Szakmai (képzési) vezető Hodossy Attila
Elérhetősége (06-30) 619 2967
Email hodossya@progress.hu

 

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélszolgálati idő: kedd, csütörtök 13:00-15:00, az ügyfélszolgálati időn túl, előzetes időpontegyeztetés alapján minden munkanap 9:00-16:00 igénybe vehető az ügyfélszolgálat.

A Progress Consult Kft. felnőttképzési tevékenységéhez kapcsolódóan ügyfélszolgálati tevékenységet végez. Ügyfélszolgálati tevékenységünk során tájékoztatást adunk a képzési kínálatunkról és a kapcsoló felnőttképzési szolgáltatásokról, jelentkezési és finanszírozási feltételekről, fogadjuk a partneri kérdéseket, visszajelzéseket.

Intézményünk elérhető személyesen, postai úton, telefonon és e-mailen a fenti elérhetőségeken. E-mailben történő kapcsolatfelvétel esetén az üzenetekre egy munkanapon belül válaszolunk.

Ügyfélszolgálat feladatai:

  • Érdeklődők tájékoztatása személyesen, telefonon és e-mailen keresztül.
  • Képzésben résztvevők tájékoztatása személyesen, telefonon és e-mailen keresztül.
  • Szintfelmérések koordinálása.
  • Panaszok dokumentálása.
  • Szerződéskötések, pénzbefizetések intézése.

 

Tájékoztatás

A tájékoztatóinkban a felnőttképzésünkkel kapcsolatos tudnivalók megtalálhatóak.

Minden képzéshez, kapcsolattartáshoz és panaszkezeléshez szükséges iratot az ügyfélszolgálati irodában tartunk. Nyitvatartási időben ezen dokumentumok mindig rendelkezésre állnak az érdeklődők számára. Az ügyfélszolgálati irodában a Szakmai vezető vagy az ügyfélszolgálati munkatárs áll az ügyfelek rendelkezésére.

 

Felnőttképzési engedély száma: E00589/2014

top
© Minden jog fenntartva!