Az ügyfélszolgálat adatai
Ügyfélfogadási helyszín, ügyfélfogadási iroda | 1046 Budapest, Klauzál u 10. |
Telefonszám | (06-1) 399-0772 |
Fax | (06-1) 399-0773 |
progress@progress.hu | |
Weblap cím | www.progress.hu |
Szervezet vezetője | Várkonyi Zoltán ügyvezető |
Szervezet képviseletére jogosult | Vincze Zsolt cégvezető |
Szakmai (képzési) vezető | Dr. Arapovics Mária |
Elérhetősége | +36-1-399-0772 |
progress@progress.hu |
Ügyfélfogadási rend
Ügyfélszolgálati idő: kedd, csütörtök 13:00-15:00, az ügyfélszolgálati időn túl, előzetes időpontegyeztetés alapján minden munkanap 9:00-16:00 igénybe vehető az ügyfélszolgálat.
A Progress Consult Kft. felnőttképzési tevékenységéhez kapcsolódóan ügyfélszolgálati tevékenységet végez. Ügyfélszolgálati tevékenységünk során tájékoztatást adunk a képzési kínálatunkról és a kapcsoló felnőttképzési szolgáltatásokról, jelentkezési és finanszírozási feltételekről, fogadjuk a partneri kérdéseket, visszajelzéseket.
Intézményünk elérhető személyesen, postai úton, telefonon és e-mailen a fenti elérhetőségeken. E-mailben történő kapcsolatfelvétel esetén az üzenetekre egy munkanapon belül válaszolunk.
Ügyfélszolgálat feladatai:
- Érdeklődők tájékoztatása személyesen, telefonon és e-mailen keresztül.
- Képzésben résztvevők tájékoztatása személyesen, telefonon és e-mailen keresztül.
- Szintfelmérések koordinálása.
- Panaszok dokumentálása.
- Szerződéskötések, pénzbefizetések intézése.
Tájékoztatás
A tájékoztatóinkban a felnőttképzésünkkel kapcsolatos tudnivalók megtalálhatóak.
Minden képzéshez, kapcsolattartáshoz és panaszkezeléshez szükséges iratot az ügyfélszolgálati irodában tartunk. Nyitvatartási időben ezen dokumentumok mindig rendelkezésre állnak az érdeklődők számára. Az ügyfélszolgálati irodában a Szakmai vezető vagy az ügyfélszolgálati munkatárs áll az ügyfelek rendelkezésére.
Felnőttképzési engedély száma: E/2020/000262