Meggyőződésünk, hogy az eredményes és sikeres tanácsadáshoz elengedhetetlen a felhasználók illetve a helyi szereplők széleskörű és aktív bevonása a tanácsadási folyamatba. A problémák hatékony megoldása, az eredmények fenntartása és a kívánt kedvező hatások tartóssá válása csak az ő aktív és elkötelezett részvételükkel biztosítható.
A tanácsadási folyamat fontos részének tartjuk a tanulást. Az ügyfelek részére kidolgozott konkrét tanácsadási koncepciónknak mindig része egy gondosan megtervezett tanulási folyamat is. Ügyelünk arra, hogy a felhasználó a közös munka során nyert tapasztalatokat és megismert módszereket a jövőben önállóan is képes legyen hasznosítani illetve alkalmazni.
Tanácsadási szolgáltatásunkat mindig speciálisan az ügyfél szükségleteire szabjuk, rugalmasan igazodunk igényeihez. A tanácsadási szolgáltatás minőségbiztosításának részét képezi az ügyfelek elvárásainak tisztázása és a folyamatos értékelés. Munkánkat mindig alapos helyzetfelméréssel, az ügyfél igényeinek megismerésével kezdjük. A személyes találkozás, az igények és elvárások tisztázása után elkészítjük javaslatunkat a testre szabott szolgáltatásra vonatkozóan. A közös munka előre meghatározott pontjait a megvalósítás során folyamatosan felülvizsgáljuk, hogy megállapítsuk, mennyiben sikerült ügyfelünknek szolgáltatásunk elemeit hasznosítania.