A panaszok bejelentésének, kivizsgálásának és kezelésének módja
Az esetlegesen felmerülő vevői reklamációkat az ügyféllel kapcsolatot tartó oktató vagy az ügyfélszolgálati feladatokat ellátó személy dokumentálja.
A panasz felvétele történhet írásban (lásd 1. melléklet- Panaszfelvételi lap, amely a honlapon is elérhető letölthető formában), ügyfélszolgálaton, postai úton, e-mailen keresztül) vagy szóban (személyesen, telefonon).
A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításáért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről a felnőttképzési szakmai vezető dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe esetenként be kell vonni a szervezet jogi képviselőjét.
A reklamáció lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést a szervezet vezetőjének kell átadni, aki szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását kezdeményezi. A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a reklamálót. A tájékoztatás az illetékes oktató vagy a képzésért felelős vezető feladata.
Az ügyfelek az ügyfélszolgálaton személyesen is megismerhetik az Ügyfélfogadási és panaszkezelési rendet. |
A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről a szervezet vezetője írásban tájékoztatja a panasztevőt, 8 munkanapon belül.
A felmerülő panaszok megtételéhez elérhetőségek:
Ügyfélszolgálat: 1046 Budapest, Klauzál u. 10.
Ügyfélszolgálat idő: kedd, csütörtök 13:00-15:00 (ügyfélszolgálati időn túl, előzetes időpontegyeztetés alapján minden munkanap 9:00-16:00 igénybe vehető az ügyfélszolgálat).
Postacím: 1046 Budapest, Klauzál u. 10.
E-mail: progress@progress.hu
Telefon: +36-30-619 2967
1.melléklet – Panaszfelvételi sablon felnőttképzés során keletkezett ügyfélpanaszok felvételéhez
Felnőttképzési engedély száma: E/2020/000262